CONSIDERATIONS TO KNOW ABOUT وکیل قم

جهت اعطای وکالت به آقای مهدی رضازاده، یکی از وکلای خوب شهر قم با اطلاعات زیر با ایشان در تماس باشید:

آدرس: قم، بلوار جمهوری، نبش کوچه ۱۶، ساختمان پاسارگاد، طبقه ۵، واحد۱۱

۸ بر اساس (۱۱۷) دیدگاه مشتریان رزرو مشاوره فوری کیومرث نهاردانی

پرونده‌های خانواده: (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و …)

جهت اعطای وکالت و دریافت مشاوره از خانم معصومه قلندری به صورت حضوری و غیرحضوری، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

جستجو فیلتر جستجو مرتب سازی مرتب سازی وکلای آنلاین

در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکیل چه مهارت هایی باید داشته باشد و تفاوت وکیل و مشاور حقوقی در چیست. امیدورام این مطالب برای شما مفید بوده و شما را در انتخاب وکیل یاری کند، در صورتی که سوال، انتقاد و پیشهادی دارید، برای ما کامنت کنید.

تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد.

اشتراک گذاری توییتر لینکداین واتس آپ تلگرام اشتراک با ایمیل چاپ زینب رحمانی

سعید رهائی نجف آبادی نشانی: قم م مفید دانشگاه مفید کلینیک حقوقی

عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند.

سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

For more info وکیل قم.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام وکیل قم کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

همچنین وکیل باید پرونده ها را به صورت خلاقانه ای حل کند و برای هر پرونده چندین راه حل پیشنهاد دهد. همینطور نیاز است که دقت بالایی به جزئیات پرونده موکل داشته باشد.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *