EVERYTHING ABOUT الکتروموتور

دو قطعه اصلی موتورهای الکتریکی روتور و استاتور هستند (راجع به اجزا الکتروموتورها در ادامه توضیح خواهیم داد). به طور معمول روتور ها قطعه دوار الکتروموتور هستند که در داخل استاتور قرار می گیرند. در موتور جریان مستقیم روتور شامل سیم پیچ های است به وسیله کموتاتور تغذیه می شود و استاتور شامل آهنرباهای دائمی یا سیم پیچ های الکترومغناطیسی می باشد.

الکتروموتور ها در فن ها، دمنده ها، پمپ هاابزار آلات مکانیکی، لوازم خانگی، استفاده میشوند. الکتروموتور های مینیاتوری حتی در ساعت ها نیز بکار گرفته میشوند. آریا صنعت وارد کننده انواع الکتروموتور و عرضه کننده توان های مختلف الکتروموتور های تولیدی داخلی همراه با ضمانت می باشد. همچنین آریا صنعت ارائه دهنده مشاوره خرید الکتروموتور، استعلام قیمت الکتروموتور و مشاوره فنی رایگان در مورد انتخاب مناسب این قطعه صنعتی می باشد.

میزان ولت یا ولتاژ اندازه مقدار الکتریسیته است. در واقع اختلاف پتانسیل الکتریکی بین دو نقطه را گویند.

این موتورهای الکتریکی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند.

منبع تغذیه سوئیچینگ منبع تغذیه سوئیچینگ کف خواب منبع تغذیه سوئیچینگ کف خواب مین ول

منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی منبع تغذیه سوئیچینگ ریلی مین ول

در حقیقت می توان ولتاژ را مهمترین عامل دسته بندی الکتروموتورها دانست.

این موتورها در فن ها، دمنده ها، پمپ های گریز از مرکز، ماشین های لباسشویی، آسیاب ها، ماشین های تراش، فن های تهویه مطبوع و … استفاده می شوند.

استاتور قسمت ثابت موتور بوده و سیم پیچ هایی که میدان مغناطیسی تولید می کند را در خود جای می دهد.

For more info خرید الکتروموتور صنعتی.

این عوامل می توانند بر عملکرد و دوام موتور تاثیر بگذارند. اسب بخار، سرعت، گشتاور و اندازه فریم موتور را بررسی کنید. برای اطمینان از عملکرد مطلوب، مشخصات موتور را با بار مورد نیاز مطابقت دهید.

ولی روتور آنها متفاوت از یکدیگر است – از یک سیم پیچ سه فاز تشکیل شده است که هر ترمینال به حلقه های لغزشی جداگانه متصل است.

این الکتروموتور خرید الکتروموتور صنعتی می تواند بطور مستقیم با ولتاژ زیاد کار کند.

سال ۱۷۴۰ میلادی: طرح اولیه موتور الکتریکی نخستین بار در سال ۱۷۴۰ به کمک فعالیت های راهب و دانشمند اسکاتلندی، اندرو گوردون ارائه شد. بعد از آن دیگر دانشمندانی چون مایکل فارادی و جوزف هنری به توسعه الکتروموتورهای اولیه ادامه دادند و طی آزمایش های مختلف کشف کردند که چگونه می توانند به کمک میدان های مغناطیسی، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند.

آهنرباها در یک توالی خطی برای جذب و دفع آهنرباهای ثابت انرژی می گیرند و محموله را قادر می سازند در طول مسیر حرکت کند.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *