کتونی نایک Secrets

نایک، یکی از بهترین برندهای تولید کننده پوشاک ورزشی در دنیا است، در میان لوازم ورزشی این برند مشهور درجه یک، کتانی‌ های نایک به علت داشتن ساختار طراحی فوق العاده رویایی بین ورزشکاران سراسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از دلایل علاقه طرفداران نایک ایرفورس به این مدل، دوام و جنس عالی آن است که تا سالیان دراز می‌توان از استفاده کرد.

این مدل از نظر طراحی و فنی، بهترین گزینه برای بسکتبال است، زیرا برای حرکت هایی مثل ایستادن، دریبل و پریدن بسیار مناسب است و عملکرد شما را خیلی افزایش می‌دهد.

او که در این عکس کتانی‌های برند «وجا» پوشیده، معتقد است کفش‌ها باید برای مدت طولانی دوام بیاورند

کاهش فشار زانو / حفظ حالت ستون فقرات / کمک به تعادل ورزشکار / محافظت از ناحیه مچ پا

حال که با این ویژگی‌ها آشنا شده‌اید، در ادامه آن‌ها را به‌صورت تفصیلی بیان می‌کنیم.

اگر قصد خرید کتونی نایک اسپرت برای استفاده روزانه یا ورزش دارید، پیشنهاد می‌شود با ویژگی‌های طراحی ساختاری کتونی‌های تولید شده توسط این برند فوق العاده آشنا شوید.

افزون بر تمامی این‌ها، کفش نایک امکان استفاده را برای سال‌های طولانی فراهم کرده و از این لحاظ به عنوان یک کفش مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود.

آلمان اخراج مهاجران افغان به دلیل «تهدید برای امنیت ملی» را بررسی می‌کند

روی لژ تمامی کفش‌های کتونی نایک، آرم برند تولید کننده حک شده است، در مدل‌های اورجینال، نوع نوشتار برند بدون هیچ ایراد و کاملا مرتب است اما در مدل‌های کپی کنار اسم برند، خط خوردگی‌های دیده می‌شود.

• تنفس پذیری: اگر کفشی که خریداری می‌کنید تنفس پذیر‌ نباشد، هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن و پیاده‌روی پا عرق کرده و شرایط را برای رشد میکروب و قارچ‌ها فراهم می‌کند.

For more info کفش نایک.

اگر قصد خرید یکی از کالاهای این برند مانند کفش نایک، کوله پشتی یا کلاه را دارید؛ به دیجی‌استایل سر بزنید. در این فروشگاه اینترنتی، انواع و مدل‌های گوناگون محصولات نایکی عرضه شده‌اند.

راه‌اندازی این فروشگاه از ایده تا اجرا چهار سال طول کشید. سباستین کوپ، یکی از موسسان برند وجا می‌گوید: «ما اول یک برنامه برای بازیافت وجا راه انداختیم و متوجه شدیم که مردم کفش‌ها را قبل از اینکه واقعا عمرشان را کتونی نایک کرده باشد، دور می‌اندازند.

در ورزش هایی مثل بسکتبال که ورزشکاران مدام در حال پریدن هستند، احتمال آسیب و پیچ خوردگی ساق پا افزایش پیدا میکند. به همین دلیل ورزشکاران عموما از کتونی های ساقدار که جلوی پیچ خوردگی پا را میگیرد استفاده میکنند.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *