Top Guidelines Of کاشت مو

این تحریک ممکن است به عنوان پاسخ طبیعی بدن به فعالیت‌های جراحی و رشد مجدد موها رخ دهد.

کاشت موی میکروفیت به طور گسترده ای به عنوان یک روش کم تهاجمی و ایمن شناخته شده است. به دلیل برش های کوچکی که در حین جراحی ایجاد می شود، نیازی به بخیه نیست و هیچ جای زخم یا اثری بر جای نمی ماند. زمان ریکاوری به میزان قابل توجهی کوتاه می شود و به افراد این امکان را می دهد که فعالیت های بدنی و ورزش را بدون عارضه از سر بگیرند.

Do you know about قیمت کاشت مو?

این مرحله به عنوان مرحله اولیه ریزش شناخته می‌شود، زیرا در این دوره ساقه‌های مو احتمالاً از محل کاشت جدا شده و ریزش پیدا می‌کنند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که سرعت عمل جراحی ممکن است کندتر باشد، که می تواند احتمال آسیب فولیکول را افزایش دهد. این تنها محدودیت مرتبط با این روش است.

کاشت مو در یک جلسه (بیش از ۱۰٫۰۰۰ فولیکول مو در یک جلسه کاشته می‌شوند.)

زیرا نیکوتین و اتانول موجود در سیگار و مشروبات الکلی باعث افزایش گردش خون و خونریزی بیشتر در حین عمل خواهد شد.

قبل از عمل با موهایی بدون ژل، اسپری و … در مطب حاضر شوید.

این تکنیک همچنین با پیروی از یک روش خاص، احتمال خطا را در طول فرآیند استخراج پیوند به حداقل می رساند. علاوه بر این، فولیکول‌های استخراج‌شده از مقاوم‌ترین محل انتخاب می‌شوند و از ماندگاری آنها اطمینان حاصل می‌شود.

در حدود ماه اول پس از انجام کاشت مو یا ابرو، موهای کاشت شده ممکن است ریزش نمایند.

کاشت مو یک روش جراحی است که برای افرادی که موهای سرشان را از دست داده‌اند و متخصصان از مناطق دیگه بدن آن ها مو را برداشته و بر جلو یا عقب و یا هر ناحیه طاسی می کارند. روش های کاشت مو از تنوع بالایی برخوردار هستند به شکلی که هرکس می تواند با توجه به شرایط خود از نظر مالی یا تراکم بهترین روش کاشت مو مو در قسمتهای مختلف بدن نوع مناسب آن را انتخاب کند. در ادامه بیشتر در مورد انواع روش های کاشت مو و سایر موارد آن صحبت خواهیم کرد.

به صلاحدید پزشک، خون و پوست سر را با شامپو بچه یا هر محلولی که پزشک توصیه می کند پاک کنید.

کاشت در نواحی مختلف: این روش به پزشک این امکان را می‌دهد که به مواردی که نیاز به کاشت در نواحی خاصی مثل خط موی پیشانی یا موهای تپه‌ای دارند، رسیدگی کند.

در این تکنیک جدید پزشک از ابزارهای مدرن و میکرو موتورهای اتوماتیک استفاده می‌کند. همانند دیگر روش‌های کاشت مو، فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو برداشته شده و با استفاده از تجهیزات در ناحیه موردنظر پیوند می‌خورند.

بله، در صورتی که از ناحیه سر قابلیت استفاده وجود نداشته باشد ، روش های دیگر نیز وجود دارد که در آن از سایر نقاط بدن برای کاشت موی سر استفاده می شود.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *