Not known Facts About لیفت صورت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک، یکی از جدیدترین تکنیک‌های فرم دهی به صورت است که ضمن ایجاد قرینگی در دو سمت صورت، باعث می‌شود چهره شما…

جابه‌جا شدن و حرکت نخ‌ها (معمولا باعث ایجاد برآمدگی در زیر پوست می‌شود)

نخ لیفت کاگ به دلیل اینکه از جنس پروتئین می باشند، معمولا خطرناک نیست و هیچ گونه اثر جانبی بر روی بدن نخواهد گذاشت اما امکان دارد در بعضی از افراد با پوست های حساس کمی قرمزی، تورم، کبودی و پارگی نخ لیفت بوجود بیاید که معمولا قابل کنترل است و بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. آیا لیفت صورت درد دارد؟

زمانی که به متخصص پوست مراجعه می‌کنید، پزشک باتوجه‌به نوع پوست و میزا

For more info لیفت صورت.ن افتادگی آن بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهد. در برخی افراد روش‌های غیر جراحی نتیجه‌بخش نبوده و باید به سراغ جراحی لیفت رفت.

در واقع به جای بریدن پوست اضافه، جراح با استفاده از نخ‌های بخیه، آن‌ها را جمع و سفت می‌کند تا دیگر افتادگی در سطح پوست نمایان نباشد.

لیفت ابرو با نخ یک روش سرپایی است و نیاز به لیفت نخ گذراندن دوران نقاهت در منزل ندارد. با این وجود، توصیه می‌کنیم روز اول را مرخصی بگیرید و برای کنترل درد و تورم کمی استراحت کنید.

بسیاری از افراد مشکلاتی اعم از افتادگی پوست، لک و یا خط اخم را تجربه می کنند، به همین علت به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند آن ها را بر طرف کنند.

هر چقدر که سن‌ ما بالاتر برود، بدن ما کلاژن‌های کمتر و کمتری تولید کرده و تا ۸۰٪ از ضخامت پوست ما تا حدود سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا می‌کند.

در لیفت با نخ از نخ‌های جراحی برای بالاکشیدن پوست استفاده می‌شود. متخصص این نخ‌ها را با زاویه مناسب وارد پوست‌کرده و به سمت بالا می‌کشد. زمانی که پوست در موقعیت مناسب قرار گرفت، انتهای نخ را بخیه می‌زند.

زیرا اثرگذاری و ماندگاری لیفت ابرو با نخ به اندازه روش جراحی نیست.

عمل لیفت صورت با نخ در برابر انواع لیفت های دیگر خطر و عارضه ای در طول زمان ندارد

به طور کلی افرادی که مشخصات زیر در آن ها وجود داشته باشند می توانند از این روش بهره ببرند.

جدایی از لیفت مژه کارهایی مثل کاشت مژه و اکستنشن مژه و همچنین از مژه مصنوعی نیز استفاده میشود که هر یک از این ها روش های مختلف و همچنین هزینه های متفاوتی را در بر دارد.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *