Top بالابر دوریل Secrets

این بالابرها قابل استفاده در مکانهایی هستند که دسترسی به آنها امکانپذیر نیست و عموما برای کارهای تعمیر و نگه داری در انبارها از آن استفاده میشود. بالابر عنکبوتی

راه‌اندازی این بالابر باید از طریق یک شرکت آسانسور معتبر و نام آشنا و با سابقه در این زمینه صورت گیرد تا امکان وقوع خسارات جانی و مالی را به صفر برساند. خرید بالابر ساختمانی از گروه فرابالابر به دلیل رعایت استانداردهای جهانی در تولیدات خود موجب کاهش خسارات مربوط به تعمیر و خرید دستگاه ها می شود.

در حین باز شدن، پیستون به دلیل نیروی گرانش (اگر در حالت عمودی باشد) یا نیروی های دیگر مانند فنر یا روغن (اگر در حالت افقی باشد) به سمت پایین باز می شود.

سیستم دنده شانه ای بیشترین کاربرد را در بالابرهای موقت ساختمانی مصالح در کارگاه های ساختمانی دارد. این نوع بالابرها از یک شانه دنده ثابت مستحکم بهره می گیرند.

این ابزارها برای فعالیت در حوزه های مختلفی مانند خدمات عمومی، ساخت و ساز، شست وشو، تعمیرات، نگهداری، رنگ آمیزی، آذین بندی و… طراحی شده اند و به دلیل قابلیت استفاده آسان در فضاهای باریک، از آنها استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

با استفاده از موتوری که روی بالابر ساختمانی نصب شده، بالابر توان جا به جایی اجسام و مصالح ساختمانی را در راستای عمود و در جهت بالا پایین به دست بالابر می آورد.

ضربه گیر با بافر قطعه ای است که در بسیاری از انواع بالابرهای ثابت به نحوی در چاه بالابر جانمایی می شود که کابین یا پلتفرم در صورت پایین تر آمدن از تراز ایستگاه پایینی روی آن بنشیند.

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع بالابر و آسانسورهای هیدرولیک

عرض چاه اشاره به ضلعی است که متناظر عرض کفی یا کابین واقع شده است.

For more info بالابر صنعتی.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

بالابرها یکی از وسایل های پر کاربرد هستند که انواع بسیاری دارند و برای دسته بندی آن ها روش های متفاوتی وجود دارد به طور کلی انواع بالابر به روش های زیر دسته بندی می شوند

جرثقیل دستی زنجیری دستگاهی است که با استفاده از انتقال نیروی چرخشی چرخ دنده ها به یک زنجیر، قادر به جابجایی اجسام سنگین تا وزن ۲۰ تن حتی در ارتفاع ۶ متر از سطح است.

در ادامه انواع بالابرهای عمودی و مورب مورد بررسی قرار گرفته اند.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *