5 Simple Techniques For قیمت تور تایلند

مسافران مکان‌های دیدنی تایلند را از نظر دسترسی، هزینه ورود، زمان بازدید و غیره بررسی و رتبه‌بندی کرده‌اند. لیست برترین جاذبه‌های تایلند

اما پروازهای قطر، امارات و ترکیش امکانات بیشتر مانند کترینگ یا کلاس‌های پرواز مختلف به مسافران ارائه می‌دهند و در نتیجه برای سفرهای لوکس مناسب هستند.

ارزانترین زمان سفر به تایلند فصل بارش‌های موسمی است که تیر، خرداد، شهریور و مهر می باشند.

For more info قیمت تور تایلند.

پس سعی کنید با تبلیغات افراد سودجو در این مورد هوشیارانه عمل کنید، بعضی اوقات با پرداخت کمی هزینه بیشتر سفری بهتر را برای خود رقم بزنید.

هر کدام از شهرهای تایلند به قدری جاذبه و دیدنی دارند که حتّی اگر ماه‌ها در این منطقه بمانید، همه جاذبه‌ها را نخواهید دید.

برای آشنایی با نحوه خرید مردم بانکوک و همچنین آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند پیشنهاد می‌کنیم به بازارهای شناور بانکوک سری بزنید، در پایتخت این کشور کانال‌های پر از فروشندگان و خریداران را می‌بینید به نحوی که امروز بیش‌تر جزو برترین جاذبه‌های تایلند شناخته می‌شوند تا بازاری برای خرید اما همچنان بسیار پر سر و صدا و وست داشتنی هستند و انواع غذاهای خوشمزه در آن فروخته می‌شوند.

تایلند کشوری بسیار زیبا، متنوع و شاد بوده و به همین دلیل برای سفر نوروزی، جزو انتخاب‌های اول مسافران است.

بی شک تعریف غذاهای خوش طعم و لذیذ تایلندی شنیده اید و تقریباً در اکثر شهرهای بزرگ دنیا دست کم می توان یک رستوران تایلندی یافت ولیکن صرف غذاهای تایلند در این کشور تجربه ای فراموش نشدنی و بسیار جذاب است و تجربه ای بسیار متفاوت به شمار می رود.

تایلند به‌طورکلی آب و هوای گرمسیری دارد. بنابراین بهترین زمان سفر به این کشور از نظر آب و هوایی زمستان‌ است. زیرا در این فصل آب و هوای مطبوعی در تایلند حکمرانی می‌کند. اواخر تابستان تا پایان پاییز هم برای سفر مناسب است البته اگر با بارش‌های پراکنده‌ای که گه گاه می‌بارد مشکلی نداشته باشید.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می باشد.

اگر قصد سفر به چندین شهر تایلند را داشته باشید می‌توانید تور تایلند پاییز را به مقصد شهر‌های مختلف رزرو کنید.

یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار در تایلند برای سفر نوروزی، پوکت به حساب می‌آید و دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد. جاذبه‌های گردشگری پوکت آن را به یکی از زیباترین شهرهای بزرگ تایلند تبدیل کرده و گردشگران تور تایلند آن را به عنوان بهترین جا برای انجام تفریحات آبی می‌شناسند.

به همین دلیل زمستان بهترین فصل سفر به تایلند به حساب می‌آید.

اگر که سفر با تور تایلند را انتخاب کرده اید، نیازمند آشنایی بیشتر و بهتر با این کشور و شناخت دقیق تر آن هستید. تایلند نام کشوری در شبه جزیره هند و چین واقع شده و در جنوب شرقی آسیا می باشد. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه می باشد.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *