صرافی ارکی چنج Fundamentals Explained

با مطالعه سایت‌های رسمی می‌توانید اطلاعات جامع و درستی را در مورد نحوه عملکرد رمز ارزها کسب کنید.

ایران بروکر به عنوان معتبرترین مرجع بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال و بروکرهای فارکس آماده دریافت گزارش تخلف و یا مشکلات در انواع پلتفرم‌های مالی است. شما می‌توانید گزارشات مربوط به وجود اشکال و یا کلاهبرداری در پلتفرم مورد نظر خود را از طریق صفحه گزارش تخلف صرافی‌های ارز دیجیتال و بروکرهای فارکس برای ما ارسال کنید تا آن را بررسی کرده و نتیجه را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما اطلاع دهیم.

۵- واریز و برداشت ریالی از حساب بروکرها با کارت های بانکی عضو شتاب

مثلا ۲۰ م ترون از نوبیتکس بخرید ۶۰ ت کارمزدشه، از این صرافی ۶۰۰ ت، یعنی ۱۰ برابر

پس از آن به مرحله ارسال مدارک شناسایی مورد تایید وارد می شوید.

برای نحوه خرید رمزارز و فروش آن استراتژی داشته باشید و صرافی‌هایی را انتخاب کنید که با روش معاملاتی شما تطبیق داشته باشد.

حیدر جان ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. البته توجه داشته باشید که حوزه کریپتو بسیار وسیع است و پرداختن به تمام مباحث آموزشی آنهم در قالب یک مقاله ممکن است برای خوانده گیج کننده باشد.

Do you know about خرید بیتکوین وتتر?

نحوه خرید ارز دیجیتال پیچیده است؟ قصد ورود به دنیای مهیج و سودآور ارز دیجیتال را دارید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید زیرا شما تنها نیستید. دنیای کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر رشد‌‌های فضایی و همچنین سقوط‌های زیادی را تجربه کرده است به همین دلیل پیوستن به این بازار مالی برای بسیاری از افراد کمی دشوار است. چنانچه بدانید ارز دیجیتال چیست و با ماهیت و اهداف عرضه آنها آشنا شوید متوجه می‌شوید که چه آینده درخشانی در انتظار آنها است و با خیالی آسوده‌تر سرمایه‌گذاری را شروع می‌کنید.

ارائه مدارکی مانند کارت ملی، آدرس، شماره همراه، اطلاعات حساب بانکی و تصویر شما برای انجام مراحل احراز هویت در صرافی‌های ایرانی الزامی است. چنانچه نمی‌خواهید اطلاعات شخصی صرافی ارکی چنج خود را ارائه دهید می‌توانید در صرافی‌های غیرمتمرکز که بدن احراز هویت هم خدمات ارائه می‌دهند استفاده کنید. لازم به ذکر است که این صرافی‌ها امنیت چندانی ندارند و معمولاً محدودیت‌هایی برای انجام معامله دارند.

افشای ریسک: بازار سرمایه، دارای خطر از دست دادن سرمایه و ریسک ذاتی بالا می باشد. اغلب افرادی که دانش و تسلط کافی برای مدیریت سرمایه خود را ندارند، متحمل زیان مالی می شوند.

دارای رابط کاربری خوب با امکانات مناسب سیستم پشتیبانی قابل قبول معایب

به همین دلیل اعتبار هیچ صرافی و یا پلتفرمی دائمی نبوده و نخواهد بود. لطفا در انتخاب صرافی مناسب دقت کنید.

یکی از نکات مثبت اعتبار صرافی تاپ چنج برای ایرانیان، وجود درگاه پرداخت بانکی و همکاری آن با قوانین بانک مرکزی در ایران می باشد که نشان می دهد صرافی تاپ چنج معتبر است.

از ویژگی های مهم این صرافی می توان به پشتیبانی فارسی آن از طریق چت آنلاین، ایمیل، تلفنی و تیکت اشاره نمود.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *